Утрински Весник
Магазин

Диететичарка тврди дека едноставна навика го забрзува слабеењето

3e81c1643292ee6b9bfc420b8eb71fd4 720x480 1.jpg

Од модерни диети до иновативни планови за оброци, потрагата по едноставна, но ефикасна стратегија за слабеење може да биде предизвик. За среќа, диететичарката Кристен Карли откри едноставен трик кој може да помогне во ова. Таа тврди дека јадењето хранливи оброци на секои неколку часа е најдобриот трик за слабеење.

„Овој пристап не е важен само за губење на тежината – туку е и за одржување на вашето тело здраво“, изјави таа за Eat This, Not That.

Јадењето балансирани оброци значи вклучување разновидна храна од различни групи на храна во соодветни порции за да се осигураме дека ги добиваме сите хранливи материи што му се потребни на нашето тело.

Урамнотежениот оброк обично вклучува извор на протеини (како што се посно месо, риба или грав), јаглени хидрати (како цели зрна, овошје и зеленчук) и здрави масти (јаткасти плодови, семки или авокадо). Овие компоненти работат заедно за да го енергизираат телото, да го поддржуваат растот и обновувањето на мускулите и да го одржуваат целокупното здравје.

Јадењето во текот на денот, на секои неколку часа, помага да се одржи стабилно ниво на шеќер во крвта и да се одржува активен нашиот метаболизам. Во споредба со конзумирањето на сите калории одеднаш, овој пристап може да спречи енергетски падови и прејадување и да го поддржи управувањето со тежината.

„Почнете да ги планирате вашите оброци однапред за да можете полесно да правите здрав избор во текот на денот. Погрижете се тие да содржат мешавина од јаглени хидрати, протеини и здрави масти“, вели диететичарката.

Одлични опции за појадок се овесна каша со јаткасти плодови и овошје или јајца со тост од цело зрно и авокадо. За ужина, можеме да посегнеме по опции како грчки јогурт со бобинки или моркови со хумус.

„Настојувајте да јадете на секои три до четири часа за да одржите стабилно ниво на енергија и да избегнете прекумерен глад. Не заборавајте да ги слушате знаците за глад на вашето тело и соодветно да ја прилагодите големината на порциите“, заклучи Карли.

Можете да прочитате

,,Кирилица” на Влатко Стефановски во ново издание на Јовица Михајловски

Овие знаци никогаш не ги прекршуваат правилата

Хемингвеј: Попаметните луѓе се воопшто понесреќни во животот