Утрински Весник
Скопје

Забавен настан во Градски парк во рамки на кампањата „Крени глас против врсничко насилство“

20240517163610 Big 730x400 14 1.webp.webp

Во рамки на кампањата на „Макпетрол“ за спречување на врсничкото насилство, во Градски парк денеска од 11 часот ќе се одржи отворен настан наменет за деца, млади, родители… Диџеј Боно, Сашко Коцев, „Биби и Боби“, Лозано, Пајак, Весна Петрушевска со децата од нејзината актерска школа, како и други гости, ќе бидат дел од програмата на оваа забавна дружба што е дел од кампањата „Крени глас против врсничко насилство“, а за најмладите ќе има интерактивни содржини и популарни игри.

Марија Јосифовска-Спасовска, член на Управниот одбор и директор во „Макпетрол“, вели дека се пресреќни што во текот на нивната општествено одговорна активност добиле многу поддржувачи.

Почнувајќи од децата и младите, од кои добивме впечаток дека им е навистина мило што, конечно, така отворено и толку гласно, се зборува за проблем со којшто тие секојдневно се соочуваат. Секако, тука се и општините, кои ја препознаа вредноста на нашата идеја и активно се вклучија во обезбедувањето услови за учениците да се здобијат со знаења за булингот. Наставниците, стручните служби, како и родителите, исто така, застанаа зад кампањата и помогнаа фокусот на јавноста да се сврти кон врсничкото насилство. За да се реши проблемот со булингот потребна е уште работа и посветеност, но веруваме дека и со позитивната енергија од нашиот настан, ќе придонесеме да се придвижиме во вистинска насока, истакнува Јосифовска-Спасовска.

Како што информира организаторот, на кампањата „Крени глас против врсничко насилство“ досега се приклучиле 24 општини и за сите нив „Макпетрол“ обезбеди едукативни материјали и работилници предводени од психолог со долгогодишно искуство за проблемот со булингот.

Десетици училишта со неколку илјади ученици беа дел од овие образовни средби, а во останатите тие се во тек. Физичкото, вербалното, психичкото, социјалното и сајбер-насилството се најчестите форми на булинг, а токму со нив децата и младите се запознаваат во текот на едукативните средби, наведува „Макпетрол“.

Компанијата соопшти дека ќе биде активна и во наредниот период и дека и натаму на социјалните мрежи, како и на вебсајтот kreniglas.mk, ќе бидат достапни сите објавени комуникациски материјали – едукативни спотови, епизоди  од анимираната серија „Биби и Боби“, брошури наменети за деца, родители и за наставници.

На оваа платформа и натаму, секој што имал некакво искуство со булингот, ќе има простор анонимно да ја сподели личната приказна. Дополнително, преку интерактивни тестови, сите можат да препознаат дали биле сторители, жртви или набљудувачи на врсничкото насилство, соопштуваат од „Макпетрол“.

Можете да прочитате

Ќе има привремен прекин на работата на жичарницата на Водно, еве кога ќе продолжи со работа

Д-р Чибишев: Воздухот во Скопје е три позагаден од дозволеното, на отворено носете маски, дома – прочистувач

Ќе се гради подземна гаража кај Скендербег, Владата одвои 20 милиони евра