Утрински Весник
Магазин

Скопскиот моден фестивал од 3 ноември во „Скопје сити мол“

Ss2

Втората сезона на манифестацијата ќе се одвива вкупно десет дена на нова локација во трговскиот центар, со три ревиски гала-вечери и ексклузивен изложбен салон за претставување на колекциите на учесниците од земјата и странство.

dobivaj vesti na viber

Can you feel the light? e слоганот под кој на почетокот од ноември ќе почне второто издание на Скопскиот моден фестивал, забавна манифестација за љубителите на дизајнот, културата и уметноста во метрополата. Домаќин и партнер во реализацијата на манифестацијата е повторно трговскиот центар „Скопје сити мол“, каде што во рамките на десетдневната програма посетителите ќе имаат единствена можност премиерно да ги видат последните модни колекции на низа млади и етаблирани дизајнери од земјата и странство, македонски и интернационални брендови, како и престижни школи.

300x250 (7)

Скопскиот моден фестивал свечено ќе се отвори со гала-коктел и музички спектакл.

Првите три вечери се резервирани за модни ревии и перформанси, кои се закажани на 3.11 (четврток), 4.11 (петок) и 5.11 (сабота). Два дена подоцна, на 7.11 (понеделник), вниманието се сели во ексклузивниот изложбен салон на првиот кат во трговскиот центар, каде што одблиску ќе може да се погледнат, изберат или нарачаат оригиналните креации на фестивалските учесници. Надвор од официјалниот дел свое претставување пред присутните ќе имаат и реномирани артисти.

„Она што стихиски бликна како искра надеж на модната сцена минатата пролет, овој пат се снопови светлина, кои во ноевмри ќе блеснат во полн спектар пред гостите на фестивалот. Впрочем, тоа беше и ни останува мисијата нам како организатори во соработка со „Скопје сити мол“. Да направиме вистинска прослава на модата и уметноста во градот доближувајќи ги нејзините создавачи до што поголема бројка на публика. Шоуто мора да продолжи“, истакнува Милан Атанасов, креативен директор на настанот.

Заштитнo лицe на втората сезона e актерката Миа Жиро, на која ѝ беше доверена главната улога во најавното видео за фестивалот, снимено под режисерска палка на Ангела Стојковска.
Наменски за пригодата се комбинирани облека и додатоци од македонскиот бренд КТН и познатиот дизајнер Роберт Ивановски. Како стилист на кампањата се потпишува Ангелина Китановска, за шминката е заслужна визажистката Сашка Мирчевска – Sashions, а фризурата е дело на Стефан Спасовски. Промотивните фотографии ги изработи дуото Frozen Time Drops. Миа Жиро е модел во модната агенција ZOA.

Ss1

Можете да прочитате

Задржувањето на водата во телото може да влијае на мозокот, очите и белите дробови

Страдате од мигрена? Овие четири природни додатоци можат да помогнат

Кечапот предизвикува покачување на притисокот и срцеви заболувања