Утрински Весник
Економија

myWorld е избрана за #1 лојална програма во САД за 2023 година

myWorld е избрана за #1 лојална програма во САД за 2023 година
Ss2

Лојалната програма на компанијата myWorld International, според престижниот магазин Newsweek, е избрана за најдобра лојална програма во САД за 2023 година.

dobivaj vesti na viber

Независното истражување на Newsweek е направено во соработка со глобалната компанија за истражување на податоци Statista. На целата територија на САД, беа опфатени анкети врз 4000 потрошувачи, 239 лојални програми во 32 категории. Резултатите од ова истражување покажаа дека myWorld ја ужива најголемата доверба кај потрошувачите во САД, нудејќи најпривлечни бенефити за своите членови. Според задоволството на корисниците, myWorld е рангиран на прво место во својата област со оценка 9,20 за својата лојална програма за трговци и потрошувачи.

Ss1

Инаку, магазинот Newsweek е основан во Њујорк во 1933 година, и е еден од најкредибилните медиуми во САД, со традиција од над 90 години. Истражувањето беше спроведено со цел за да ги најде најдобрите американски програми за лојалност за 2023 година, кои нудат вредни привилегии, од кои потрошувачите биле најзадоволни, и кои би ги препорачале на пријателите и семејството.

myWorld International, со седиште во Лондон, е оператор на глобалната лојална програма за трговци и потрошувачи myWorld, која нуди мноштво атрактивни поволности за потрошувачите и за компаниите. Целта на myWorld е да им обезбеди на своите членови поволности при купување кај своите партнери, а на трговските партнери да им донесе нови и лојални купувачи со што ќе го зголемат профитот и ќе го направат својот бренд видлив и препознатлив. Ваквата Вин-Вин позиција ја прави оваа програма атрактивна за сите.

Бенефитите што ги добиваат членовите се во форма на Cashback, што значи дека со секое купување тие добиваат поврат на средства директно на својата сметка – без разлика дали купуваат онлајн или во локална продавница, како и вредни Shopping Points (поени за купување) кои може да ги користат за специјални понуди (Cashback Deals) и со тоа да добијат поголем Cashback, т.е. поголем повраток на средства.

Прикажано низ бројки, myWorld има над 15 милиони членови и 150.000 партнери во 55 земји ширум светот кои ја користат нивната бенефит лојална програма. За да биде сликата уште појасна, дел од партнерите на myWorld се најзначајните светски брендови како Booking.com, AliExress, eBay, travelWorld, Ikea, OMV, Amazon.de, Foot Locker, dm и многу други.

(ПР)

Ss1

Можете да прочитате

Доделување грантови од третиот повик на Регионалниот фонд за предизвици

Минималната синдикална кошница за април 60.212 денари, зголемена за 1.214 денари во однос на март

Вицегувернерката Митреска: Народната банка го поттикнува зеленото кредитирање