Утрински Весник
Магазин

Исхраната богата со растителни влакна може да помогне против артритис

Една неодамнешна студија објавена во списанието Nature покажа дека диеталните влакна можат да влијаат на телесните маркери и да го намалат ризикот од артритис. Како што е соопштено од Eating Well, научниците користеле податоци собрани како дел од Националното истражување за здравствена и исхрана на Националниот центар за здравствена статистика од 2011 до 2020 година.

Во финалната анализа беа опфатени повеќе од 15 илјади испитаници. Резултатите од студијата покажаа дека колку повеќе субјектите јаделе влакна, толку е помала веројатноста да пријават дијагноза на ревматоиден артритис. За да дојдат до нивните резултати, тие го користеле индексот на исхрана (DII) за да ја покажат врската помеѓу внесот и воспалението.

Целите зрна имале подобар ефект врз статусот на артритис на испитаниците

Сепак, само јадењето многу зеленчук не мора да значи дека одредени поединци нема да развијат артритис. Како што пренесува Eating Well, резултатите од спроведеното истражување не покажуваат дека влакната од овошјето и зеленчукот можат да спречат појава на ревматоиден артритис. Се чини дека некои цели зрна имаат подобар ефект врз статусот на испитаниците со артритис.

Луѓето кои јаделе најмногу влакна од житарки покажале намалување на застапеноста на ревматоиден артритис за 25 проценти и не пријавиле премногу висока количина кога станува збор за спречување на ревматоиден артритис. Покрај тоа, цели зрна може да понудат дополнителни здравствени придобивки како што се постабилни нивоа на енергија, подобро здравје на срцето и подобрено варење.

Се препорачува во исхраната да се вклучат цели зрна пченица и производи од цело зрно, како што се кафеав ориз, киноа, пченкарно брашно, булгур, овес или хељда, колку што е можно повеќе.

Можете да прочитате

Газираните сокови придонесуваат за ќелавост кај мажите

Едноставен тест дома со кој ќе откриете дали ви се затнати крвните садови

Зошто треба да пиете чај од хибискус наместо зелен?