Утрински Весник
Магазин

 „Лакост“ со изменето лого му изрази поддршка на Ѓоковиќ

Img 8894.jpeg
Cevahir mall aerodrom pulsira vol 4 vfinal 300x300px baner

Компанијата „Лакост“, која е технички спонзор на Новак Ѓоковиќ, е со најдобриот светски тенисер и кога му е најтешко. По повлекувањето од Ролан Гарос и повредата на менискусот, српскиот тениски ас беше подложен на операција на коленото во Париз, а францускиот бренд, на духовит начин, му испрати поддршка со желба за што поскоро рехабилитирање и враќање на терените.

Крокодилот, кој е заштитен знак на „Лакост“, заврши со колено во завои. Логото веднаш стана вирално, а набрзо преку својот профил го сподели и Тјери Гибер, извршен директор на славната француска компанија.

„Брзо опоравување и враќање во полна сила. Благодарност на Графа за креативноста“, пишува на официјалниот профил на брендот „Лакост“. Новото лого на компанијата го сподели и самиот Ѓоковиќ.

Можете да прочитате

Михи – првата вселенска патничка во ортопедска количка

Рим ќе наплаќа влез за фонтаната Ди треви

Sarah Mace & The Girlzz ја отворија празничната сезона со магичен концерт во Битола