Утрински Весник
Магазин

„Фокс ентертејнмент“ го купи брендот за селебрити-вести „ТМЗ“

„Фокс ентертејнмент“ го купи брендот за селебрити-вести „ТМЗ“
300x250 (7)

„ТМЗ“ ѝ се придружува на империјата на мултимедискиот магнат Руперт Мурдок.

„Фокс ентертејнмент“ стана сопственик на „ТМЗ“, таблоидска веб-страница и дневна ТВ-програма, соопшти компанијата во понеделникот.

Ss1

Брендот за селебрити-вести и забава, познат како снабдувач на најновите вести и озборувања за познати личности, претходно беше во сопственост на WornerMedia, која исто така е сопственик на „Си-ен-ен“.

Харви Левин, главен уредник на „ТМЗ“, ко-основач на компанијата во 2005 година, ќе остане со истата функција под новото сопствеништво и ќе поднесува извештаи до менаџментот на „Фокс“.

Други услови на договорот не беа обелоденети.

Не е откриена цената на ТМЗ-портфолиото, кое вклучува и дневна ТВ-програма „ТМЗ лајф“.

„Фокс“ ќе раководи со сите канали на „ТМЗ“, вклучувајќи ги и програмите „ТМЗ“ и „ТМЗ лајф“ кои веќе се емитуваат на 18 филијали на мрежата во сопственост на Fox Television Stations, се наведува во соопштението.

Ss1

Можете да прочитате

СЗО за консумирање алкохол и електронски цигари кај адолесцентите: Состојбата е алармантна

На западот на Австралија 160 насукани, а 26 угинати китови

Вселенско пристаниште во Шкотска блиску до лансирање на сателит, совладани две од три пречки