Шпанската модна компанија Индитекс, сопственик на Зара, во средата објави дека ја затворила деловната 2023 година со двоцифрен раст на приходите и профитот, со поголем обем на продажба во физички продавници и скок на приходите во онлајн продажбата.
Во деловната година која заврши во јануари 2024 година, приходите на Индитекс пораснаа за 10 отсто, достигнувајќи рекордни 36 милијарди евра. Кога ќе се исклучат промените на девизните курсеви, тој се зголеми за 14 проценти.
Обемот на продажба во физичките продавници е зголемен за 7,9 отсто. Приходите од онлајн продажбата се зголемени за 16 отсто, на 9,1 милијарди евра.
Годишната нето добивка изнесува 5,4 милијарди евра и е за 30 отсто поголема во однос на претходната деловна година.
Сопственикот на модните брендови, вклучувајќи ги Зара, Масимо Дути, Бершка, исто така ги објави оперативните резултати за периодот од 1 февруари до 11 март, кои покажаа скок во продажбата од 11 отсто кога се исклучени валутни флуктуации.
Во првата половина од пролетната сезона, продажбата беше поттикната од луксузните брендови и продолжувањето на силниот момент од деловната 2023 година, кога растот на продажбата го надмина најголемиот конкурент Х&M.
Шпанската групација го зголеми своето водство пред шведскиот Х&M бидејќи набавува стоки од блиските производители и може да ги испорача побрзо, а има и дополнителен поттик да продава поскапа облека. Исто така, му помогна подобро да се натпреварува со брзорастечкиот кинески ривал Шеин.
Индитекс објави дека планира да инвестира 900 милиони евра годишно во логистика до 2025 година. Шпанската модна компанија во 2023 година имаше 5.692 продавници ширум светот, 123 помалку од една година порано.