Утрински Весник
Македонија

Од најголеми критичари до први поддржувачи: ВМРО-ДПМНЕ ја промени приказната за Коридор 8

Koridor 8881.jpg

На 28 октомври 2024 година, во присуство на високи владини претставници, продолжија градежните работи на Коридорот 8, проект кој сега е прогласен за најзначаен од страна на владејачката ВМРО-ДПМНЕ. Министерот за транспорт и врски, Александар Николоски, истакна дека по завршувањето на автопатот, патувањето од Скопје до Охрид ќе трае само час и половина, а целата трасата, долга 30 километри, е дел од проектот на конзорциумот Бехтел и Енка.

За ВМРО-ДПМНЕ, изградбата на Коридорот 8 е дел од нивната визија за развој и напредок на земјата, особено по двегодишното стагнирање на проектот поради проблеми со експропријацијата на земјиштето. Премиерот Христијан Мицкоски изрази уверување дека конечно може да се види напредок во проектот, кој во минатото беше предмет на критики и обвинувања за криминал од страна на опозицијата.

Во опозиција, ВМРО-ДПМНЕ ги критикуваше договорите со Бехтел и Енка, нарекувајќи ги тајни и криминални, но сега тие ги промениле своите ставови, прифаќајќи го проектот како клучен за развојот на инфраструктурата во Македонија. За вицепремиерот Изет Меџити, завршувањето на изградбата на Коридорот 8 е од највисок приоритет за економскиот развој на земјата.

Од Демократската унија за интеграција (ДУИ) изразија задоволство поради продолжувањето на изградбата, нагласувајќи дека тоа потврдува нивната визија за модерна патна инфраструктура. На прес конференцијата, тие истакнаа дека градежните активности ќе донесат значајни бенефити за сите граѓани.

Сепак, опозициската СДСМ изрази изненадување поради промената на ставот на премиерот Мицкоски, кој, како што наведуваат, пред неколку месеци го нарекуваше проектот „историски криминал“. Тие предупредуваат дека постојат потенцијални ризици од повторна политизација на проектот и неодговорно управување со финансиските средства.

Изградбата на Коридорот 8, кој е долг 68 километри и опфаќа седум клучки и многу мостови, е важен за транспортната инфраструктура на земјата, а е поддржан и од Европската Унија. Претседателката на Европската Комисија, Урсула Фон дер Лајен, изрази поддршка за проектот, нагласувајќи дека ќе ја зголеми транспортната важност на Северна Македонија во регионалните врски.

Овој проект, кој исто така вклучува железнички коридор и значајни инвестиции во обновлива енергија, е клучен за развојот на земјата и за подобрување на животниот стандард на граѓаните. Сега, фокусот е на реализацијата на проектот и решавање на преостанатите проблеми со експропријацијата на земјиштето.

Можете да прочитате

Директорот на затворот Шуто Оризари вели нема шанси Кешишев и Палчо да размениле писмо

Одбиени 10 амандмани на амадманската расправа за Предлог-буџетот за 2025 година

Комплетиран новиот состав на Комисијата за помилување