Утрински Весник
Економија

Мартин и Стефан – бренд амбасадори на Renault

Мартин и Стефан – бренд амбасадори на Renault

· Брендот Renault со задоволство ви го најавува новото поглавје – Renaulution кој започнува со целосно новиот иновативен и импресивен Е-tech SUV Austral;

dobivaj vesti na viber

· Бендот Next Time ќе го промовира најдоброто од хибридната технологија од францускиот производител во согласност со новата глобална стратегија за промовирање на 100% електричниот опсег на Renault E-Tech.

„Новиот Renault Austral не освои со неговата целосна убавина, комфортност и прилично добра економичност на трошење. Ние како артисти сме изложени на многу патувања и настапи и потребно беше да имаме возило што ги исполнува сите услови кој ги бара едно патување. Надворешниот дизајн на Austral според нас е донесен до перфекција како и

ентериерот кој е доведен до совршенство. Навигацијата што е исклучително важна за луѓе кои често патуваат е според нас перфектна.

Задоволство е да се соработува со компанијата Аутомотив Груп како генерален импортер на брендот.” – изјави Мартин Филиповски.

Renault започна амбициозна трансформација која генерира вредност преку електрификацијата на својата палета на производи.

Преку неговиот дизајн, приспособувањето на моторот и другите карактеристики, целосно новиот Austral ги истакнува силните страни на Renault во производството и технологијата:

  • 100% Хибрид без потреба од полнач на струја;
  • Силуетата на целосно новиот Austral е видливо атлетска – спортска во верзијата „Esprit Alpine“;
  • Првиот модел во гамата на Renault што ги користи сите предности на новата CMF-CD платформа на Алијансата;
  • Мултимедијален систем OPENR – 774 cm2 интуитивна технологија;
  • Врвен звук Harman Kardon – технологија со опкружувачки звук со 12 звучници;
  • Клиентите можат да изберат од новиот E-TECH Hybrid мотор (до 200 КС), нов 48 V Mild Hybrid Advanced мотор (130 КС) или 12 V благ хибриден мотор (140 КС или 160 КС). Сите овие опции доаѓаат со технологија за електрификација и еколошки карактеристики дизајнирани за максимална енергетска ефикасност, комбинирајќи уживање во возењето со намалена потрошувачка и емисија на CO₂;
  • Напредна технологија 4CONTROL Advanced;
  • Инкорпорира 32 напредни системи за помош на возачот (ADAS).

Стратегијата на брендот како и интегритетот и стандардите кон кои стреми бендот Next Time комплетно соодетствува со целосно новиот Austral – SUV кој одговара на постојано растечката побарувачка за патување без ограничувања, истовремено заштитувајќи ја животната средина.

Моделот Austral e веќе изложен во салонот на Renault со промотивна цена од 29.450 евра и е достапен за тест возење.

Повеќе детали за моделот може да најдете на следниот линк: https://www.renault.mk/cars/austral-hhn-ph1-en/pocetna.html

(ПР)

Можете да прочитате

Битиќи: ВМРО-ДПМНЕ одби амандман за набавка на еколошки автобуси

Стојаноски: Владата предводена од ВМРО ДПМНЕ постигна историски договор со најниска каматна стапка за стопанството

Денови на финансиска писменост – 24info.mk