Утрински Весник
Магазин

Како морето, сонцето и песокот можат да го подобрат менталното здравје

Solaris Camping Resort Sidro Beach.jpg

Еве неколку интересни факти за тоа како плажата и престојот на плажа влијаат на психата.

Дури и на крајот на 18 век, луѓето оделе на плажа бидејќи се верувало дека морскиот воздух и пливањето во морето имаат лековито дејство. Еве што ни носи престојот на плажа.

Звучна терапија

Звукот на брановите што се кршат на брегот може да има смирувачки ефект врз умот. Овие ритмички звуци помагаат во намалување на нивото на стрес и анксиозност, делувајќи како природна звучна терапија.

Сина боја и релаксација

Гледањето во сината боја на морето и небото може да помогне да се намали стресот. Сината боја е поврзана со чувството на смиреност и спокојство, што може да помогне да се опушти умот.

Природна околина

Да се ​​биде на плажа, опкружен со природни елементи како што се вода, песок и вегетација, може да помогне да се врати менталната енергија. Овој феномен е познат како „Теорија за враќање на вниманието“.

Витамин Д и расположение

Изложувањето на сонце на плажа му помага на телото да произведе витамин Д, кој е важен за регулирање на расположението. Недостатокот на витамин Д е поврзан со повисоки стапки на депресија и анксиозност.

Земјината енергија

Постои теорија наречена „заземјување“, која сугерира дека контактот со природни површини, како одење по песок, може да го подобри емоционалното и физичкото здравје со намалување на стресот и воспалението.

Медитативните ефекти на водата

Гледањето во вода може да има медитативен ефект, помагајќи им на луѓето да влезат во состојба на „син ум“. Оваа состојба се карактеризира со чувство на смиреност, блаженство и креативност.

Физичка активност

Активностите на плажа, како што се пливање, одење по песок или играње одбојка, може да го зголемат нивото на ендорфин во телото. Ендорфините се среќни хормони кои го подобруваат расположението и го намалуваат стресот.

Бел шум

Звукот на морето и ветерот делува како бел шум, кој може да ви помогне да спиете подобро и да се опуштите. Овие звуци маскираат други иритирачки звуци, помагајќи му на мозокот да се опушти.

Сончање и мелатонин

Изложеноста на сонце во текот на денот може да го подобри производството на мелатонин во текот на ноќта, што помага да се регулира сонот. Добриот сон е од суштинско значење за менталното здравје и закрепнувањето.

Релаксација и креативност

Многу луѓе пријавуваат зголемување на креативноста откако биле на плажа. Комбинацијата на релаксирачка атмосфера, природна убавина и време поминато надвор од вообичаената рутина може да предизвика нови идеи и инспирација.

Можете да прочитате

Душко ја нападнал Карлеуша – еве што изјави тој

Како да ги избркате мравките од вашиот дом?

Еден од најстарите Американци почина на 110 години, неговиот мозок даруван за научни цели