21 март 2020
Блумберг
Операторите на приватни авиони почнаа да ги испраќаат своите богати клиенти откако ограничувањата поврзани со пандемијата со новиот коронавирус почна да влијае врз нивната способност за работа.
Во меѓувреме, се зголемува бројот на оние што сакаат да платат 150.000 долари за место во нивните авиони.
„Прашањата за меѓународни летови со приватен авион се зголемија за девет пати“, рече основачот на JetSetGo со седиште во Њу Делхи, Каника Текривал, бидејќи луѓето со огромни финансиски ресурси се обидуваат да ги избегнат жариштата на пандемијата.
Еден од клиентите на компанијата, индиски тајкун, се обиде да задржи приватен лет за него и за неговото семејство од Лондон до Њу Делхи минатиот викенд. Сепак, ова се покажа невозможно да се исполни поради ненадејната наредба за прекин на летови.
Подоцна, Индија објави забрана за патување од Европа и Велика Британија, потенцијално оставајќи го тајкунот во Лондон на неодредено време.
„Правилата се менуваат на секој половина час“, рече Текривал, одбивајќи да го именува тајкунот.
„Никој не знае што ќе се промени, некои земји одеднаш почнаа да дозволуваат пилотите да бидат од одредени земји, некои земји не дозволуваат авионите да бидат од одредени места“, објаснува таа.
Пандемијата, од која починаа повеќе од 7.000лица и зарази над 180.000 луѓе, ја стави воздухопловната индустрија под невидена криза што, според Центарот за авијација со седиште во Сиднеј, САРА, би можела да ги доведе повеќето компании во овој сектор до банкрот до крајот на мај.
Приватната авиоиндустрија е исто така погодена од она што се случува, иако се повеќе луѓе бараат свои услуги, вклучително и многу Американци во Европа.
„Секој ден излегува нова директива или совет“, вели Раџан Мехра, кој раководи со „Club One Air“. Тој додаде дека засега туризмот е замрзнат и луѓето од компанијата не патуваат, освен ако не треба.
Tекривал од JetSetGo, кој надгледува флота од 28 приватни авиони, рече дека зголемувањето на побарувањата за приватни авиони е во основа за еднократни летови дома, така што тоа не ја одразува здравата побарувачка.
Севкупно, 87 проценти од закажаните резервации со нејзината компанија се откажани, рече таа. Компанијата Мехра, која работи со 10 авиони, бележи пад на патувањата дури за 70 отсто.
„Ние сме крајно загрижени за тоа што носи иднината, како ќе исплатиме плати“, рече Текривал.
„Тоа е силен ефект. Ако индустриите и корпорациите не сторат нешто, каде ќе добијат пари за да платат за нас? Ние се сметаме за луксузна индустрија со висока цена, па затоа најпрво ние ќе бидеме погодени “. паг/