Утрински Весник
Технологија

Новите очила на „Apple“ најверојатно брзо ќе се распродадат

Ocila Aa.jpg

Очилата за мешана реалност „Vision Pro“ на „Apple“ можеби ќе биде тешко да се најдат за купување веднаш откако ќе се пуштат во продажба, изјави аналитичарот на „TF International Securities“, Минг-Чи Куо, цитиран од „CNBC“.

„Apple“ ќе произведе само помеѓу 60.000 и 80.000 единици од уредот вреден 3.499 долари за неговото претставување на 2-ри февруари, објави Куо на социјалните мрежи. Тој предвидува дека овие единици брзо ќе се распродадат. За споредба, аналитичарите велат дека „Apple“ обично продава околу 225 милиони „iPhone“ телефони годишно.

Предвидувањето доаѓа од еден од најдобрите аналитичари на синџирот на снабдување на „Apple“, кој нагласува колку необично и ограничено ќе биде дебито на првиот голем производ на технолошкиот гигант по „Apple Watch“.

„Apple“ ги објави вестите за очилата уште минатото лето, а претходно овој месец соопшти дека преднарачките започнуваат непосредно пред лансирањето на производот во САД во февруари, што укажува на контролирана и ограничена дистрибуција. „Apple“ не одржа втор настан за лансирање на производи за да обезбеди дополнителни појаснувања.

Аналитичарите од Волстрит не веруваат дека „Vision Pro“ ќе има значаен ефект врз приходите од продажба на „Apple“ на краток рок, но ќе ја следат реакцијата на потрошувачите за прогнозата на продажбата на идните верзии на очилата.

Едно од големите прашања во моментов е за што луѓето би ги користеле очилата „Vision Pro“. Минатото лето, демонстрациите на „Apple“ се одликува со замена на лаптоп, гледање 3D филмови и гледање панорамски средини.

Обожавателите на „Apple“ веројатно ќе ги сакаат очилата во секој случај, што ќе биде причина што достапните единици брзо се распродаваат, смета Куо.

„Vision Pro“ го означува почетокот на првата нова категорија производи на „Apple“ од лансирањето на „Apple Watch“ во 2014-та година. Тие користат повеќе камери и сензори за прикажување на реалниот свет, со интегриран софтвер на „Apple“, сето тоа видливо на модерните внатрешни екрани на очилата. Уредот бара одредено прилагодување за секој корисник, вклучително и поставување леќи за луѓе кои носат очила.

„Apple“ се подготвува за лансирање на производот со испраќање е-пошта до клиентите во кои им кажува дека можат да го тестираат уредот. Исто така, ги поканува програмерите да го прикачат нивниот софтвер за очилата, па дури и објавува реклама во САД оваа недела.

Можете да прочитате

ПРОДАЖБАТА НА ЕЛЕКТРИЧНИ АВТОМОБИЛИ ВО ЕВРОПА ВО 2023 ГОДИНА ПОРАСНАЛА ЗА РЕЧИСИ 14 ПРОЦЕНТИ

Jana

ЕУ ги казни „Валв“ и пет други компании поради ограничување на продажбата на видеоигри

META

Истражување на Касперски: Пандемијата го одложува напредувањето на жените во ИТ секторот

META