Утрински Весник
Македонија
300x250 opst2

Работниците на коридорите ќе можат да работат по 50 часа, ако се измени законот и по 60 часа – договорот со „Бектел и Енка“ останува мистерија

Работниците на коридорите ќе можат да работат по 50 часа, ако се измени законот и по 60 часа – договорот со „Бектел и Енка“ останува мистерија
Img 7972

Ниту едно инсистирање на јавноста, не го убеди премиерот Димитар Ковачевски да го објави договорот со „Бектел и Енка“ или делови од него. Тој новинарите ги упати ако сакаат детали од договорот, да ги добијат на брифинг од министерот за транспорт и врски или директорот на ЈПДП. Прашан дали работниците кои ги ангажира државата за работа на автопатите ќе имаат 40 или 60-часовно работно време, тој кажа дека можат да работат по 50-часа се додека не се донесат измените на Законот за работни односи со кои би се дозволиле 60-часа работно време.

dobivaj vesti na viber

„Во моментов имаме закони кои важат. Доколку се донесат законски решенија кои ќе предвидат други услови за работа, тогаш ќе се аплицираат тие други услови за работа. И сега кај нас, согласно законски решенија, може да се работи повеќе од 40 часа, односно 50 часа. Има голем број работници кои работат и по 50 часа, по свој избор и согласност“, кажа Ковачевски.

Според Ковачевски, 51 процент од работите треба да се изведат од страна на македонски работници, инжењери, македонска механизација, а голем дел ќе биде од странство односно од „Бектел и Енка“. Договорот во кои се предвидени овие услови, останува тајна.

„Сите договори кои што се практично од работата на ЈПДП и кои што во своите одредби имаат деловна тајна на страните кои се потписници, имаат назнака на доверливост. Тие содржат, како комерцијален договор – деловна тајна на компанијата која е дел од договорот во која таа ги прецизира технологиите на работа, структурите на трошочните и ценовни елементи. Заради доверливоста на податоците да не дојдат во посед на нивните конкуренти, тие договори се карактеризирани како такви“, додаде Ковачевски.

Коридорот 8 ќе почне да се гради и коридорот 8 ќе се изгради, додаде Ковачевски.

„Потпишан е договор на 400 страници, каде се дефинирани сите обврски од изведувачот, како и обврски од другата страна – а тоа е државата. Така што, за сите детали за текот на градбата, изградбата ќе може да ве информира управувачкиот комитет и ЈПДП“, кажа Ковачевски.

Можете да прочитате

Викендов ладно, особено наутро и со појава на мраз!

Го викна на кафе, па го изрешета: Како беше извршена мафијашката ликвидација во Штип

Најмногу дожд наврна во Ѓуриште, највисока снежна покривка на Попова Шапка