Утрински Весник
Македонија

Решени 1.077 барања од граѓани преку адресата 24@skopje.gov.mk

Решени 1.077 барања од граѓани преку адресата 24@skopje.gov.mk

На електронската адреса за комуникација со граѓаните [email protected] досега се пристигнати 1.273 барања, од кои решени се дури 1.077 проблеми, соопшти Град Скопје.

Во текот на изминатата недела најголемиот број граѓани на овој мејл пријавувале и барале да се исчистат диви депонии, да се постават заштитни столпчиња на јавните површини и тротоарите за да се спречи непрописното паркирање, како проблеми со улични кучиња.

На електронската адреса [email protected] граѓаните можат да пријавуваат проблеми од областа на урбаното живеење, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа.

„ Целта на овој проект е ефикасно и ефективно работење на градската администрација во служба на граѓаните, која ќе придонесе Скопје да биде функционален град кој нуди брзи, квалитетни и навремени услуги за скопјани. Со ваквиот начин на комуникација Градот Скопје станува поблизок до скопјани и има за цел преку непосреден однос со граѓаните да ги реши сите проблеми кои ги имаат“ наведуваат од градот.

Можете да прочитате

Забрана за движење на одредена категорија моторни возила на патот А3, Ресен – Охрид

Битиќи со критика за непочитување на албанскиот јазик во Собранието

Почина познатиот македонски музичар и композитор Петар Лукиќ