Утрински Весник
Економија

Новата OPEL MOKKA помалку нормално. Повеќе MOKKA

Новата OPEL MOKKA помалку нормално. Повеќе MOKKA

Помалку нормално искуство: Новата Opel Mokka во дебармаалското кафуле „Casa Bar“, на „дружење“ со автомобилските експерти

Денес, во еден од урбаните локали на градот „Casa Bar“ – Дебар маало, се одржа едно пријатно предпладневно дружење по повод пристигнувањето на Новата Opel Mokka во С. Македонија.

„Помалку нормално. Повеќе Mokka“ е слоганот на најновата кампања на Брендот Opel. Поврзувајќи го модерното и стилското со антитрадиционалното, новиот модел беше претставен во својата Black Perla Nera комбинација на бела боја со црвено-црни елементи кои ги истакнуваат стилските линии на најновиот модел во гамата на Брендот.

Автомобилските експерти имаа можност да се запознаат одблиску со Новата Opel Mokka и да посведочат на драстичните промени кои успешно ги има воведено Брендот во овој нов модел. Почнувајќи од платформата врз која е базирана и поставена каросеријата на моделот па сé до
внатрешниот ентериер кој што доби целосен дигитален детокс, носејќи го искуството при возењето на ново ниво – дополнително засилено со уникатни комбинации на ткаенини, елементи за декорација и внатрешен покрив што одговара на вашиот стил.

Секоја линија, од самоуверената силуета на SUV до силниот графички идентитет, зборува за самодоверба, изразен стил и најнова германска технологија. Mokka има непогрешливо смел став, возило што се издвојува од толпата со самоувереност и индивидуален стил.

Како и да гледате на неа, во Mokka ќе најдете смел избор на дизајн и прогресивни карактеристични акценти. Од погонот па сѐ до извајаните задни фарови Eco-LED кои хармонично го реплицираат препознатливиот визир. Mokka не наликува на ниеден друг автомобил на патот, а вие можете да го персонализирате вашето индивидуално присуство на патот со вашиот избор на опции за покривот и хаубата.

Овој модел може да се нарача и во електрична верзија.

„Новата Mokka е забавна, ефикасна и иновативна. И со право го носи слоганот „Помалку нормално. Повеќе Mokka. Овој модел го комбинира елегантното и чистото визуелно искуство со моќната експресивност. Секој детаљ на новата Mokka е внимателно креиран и осмислен така да се допадне на потенцијалните клиенти уште по првиот поглед. Се надеваме дека овој модел ќе им се допадне на клиентите и дека ќе предизвика во нив емоции кои дизајнерските експерти ги предвиделе при креирањето на истиот“ – Изјави Кирил Воиновски, Генерален Директор во Еуроимпекс.

Доколку сте подготвени да искусите предизвикувачки, современ стил, кој возењето го издигнува на едно сосема ново ниво, обратете се кај овластените дилери, во „Аутомакедонија“- Скопје и „Ауто Цем“ – Тетово, или во „Еуроимпекс“ Генерален увозник за Opel.

Можете да прочитате

Промоција на бизнис подкаст на Бранко Азески и на публикации „Стратешки документи на Комората“ и „Нов договор за економски развој“

Германската компанија „Костел“ започнува трета фаза од инвестицискиот циклус

Битиќи: ВМРО-ДПМНЕ одби амандман за набавка на еколошки автобуси