Утрински Весник
Магазин

Ким Кардашијан никогаш посекси во реклама на својот бренд „Скимс“

Ким Кардашијан никогаш посекси во реклама на својот бренд „Скимс“

Таа е пин-ап икона на денешницата.

Но, Ким Кардашијан им понуди на своите легии на фанови малку носталгија од минатото, додека го промовира сопствениот бренд SKIMS.

Во рекламите на нејзините „Инста-сторис“, 40-годишната Ким -инфлуенсерка од џетсетот а сега и успешна деловна жена – одбра поза што потсетува на Бети Пејџ, пин-ап кралицата од 50-тите години на минатиот век.

 

Инаку, некогашната американска пин-ап икона Бети Пејџ ја разбрануваше имагинацијата на генерации мажи и жени со нејзиниот слободен дух и сензуалност.

Извор: Makfax

Можете да прочитате

Австралија: И „Амазон твич“ забранет за лица под 16 години, „Пинтерест“ ја избегна забраната

Мексиканката Фатима Бош е новата „Мис Универзум“

Денес се слави Св. Архангел Михаил – Ангелот кој одлучува кој ќе биде спасен, а кому му чукнал судниот час, што треба да правите?