Утрински Весник
Спорт

Новиот дрес на Ливерпул го „запали“ интернетот

Новиот дрес на Ливерпул го „запали“ интернетот
Cevahir mall aerodrom pulsira vol 4 vfinal 300x300px baner

Ливерпул ги претстави дресовите за сезоната 2020/2021. Англискиот шампион од наредната сезона ќе игра во опремата на компанијата „Најки“, претходно клубот од „Енфилд“ соработуваше со „Њу Баланс“.

Ливерпул го претстави само „домашниот дрес“. Дизајнерите на „Најки“ за наредната сезона не експериментираа премногу со изгледот на дресот. „Домашниот“ дрес е во црвена боја, а новитет се само шарите на ракавите и околу вратот. Дизајнерите пронашле сличност со дресот од 90 години и тие шари се зелени и бели.

„Најк“ на Ливерпул годишно ќе му плаќа 40 милиони евра, но тоа е само основната сума без бонусите и процентот од продажбата. Од секој продаден дрес 20 отсто ќе добива Ливерпул.

Клубот на своите навивачи им овозможи да го купат и преку интернет. Поради големиот интерес на фановите, еден час била падната клупската страница.

> Новиот дрес на Ливерпул го „запали“ интернетот <



Извор: Makfax

Можете да прочитате

И покрај поразот во Ларнака, Шкендија продолжува во Европа

Лазаров го објави списокот за Европското првенство

Роналдо не гласаше за најдобар играч на сезоната на ФИФА