Утрински Весник
Магазин

„Нетфликс“ воведува претплата со реклами

„Нетфликс“ воведува претплата со реклами
Dik 300x250 mk

„Нетфликс“ ја претстави својата поевтина опција за претплата со реклами, но повеќето корисници не се импресионирани од количината на достапна содржина вклучена во пакетот.

dobivaj vesti na viber

Поевтината опција Netflix Basic With Ads е веќе достапна во САД  по цена од 6.9 долари месечно, и ќе биде достапна во 12 земји: Австралија, Бразил, Канада, Франција, Германија, Италија, Јапонија, Кореја, Мексико, Шпанија, Велика Британија и САД.

Компанијата претходно откри дека опцијата поддржана од реклами нема да го вклучува целосниот каталог на „Нетфликс“, односно, ќе недостигаат 5 до 10 проценти од содржината од поскапите пакети.

„Ограничен број филмови и ТВ-емисии нема да бидат достапни поради ограничувањата за лиценцирање. Во зависност од земјата, околу 5 до 10 проценти од насловите нема да бидат достапни на Netflix Basic With Ads, “ изјави главниот оперативен директор на „Нетфликс“, Грег Питерс.

По лансирањето на овој пакетот Basic with Ads, корисниците пријавуваат исчезнување на многу популарни серии и филмови, како што се The Sinner, Arrested Development, The Good Place, House of Cards, New Girl, Good Girls, The Magicians, Skyfall, 28 Days и Peaky Blinders.

Можете да прочитате

Jala Brat и Buba Corelli на барање на македонската публика закажаа втор концерт во СЦ „Јане Сандански”! 

Флејти и пијано во совршена хармонија – концерт на триото „Анимато“ во Тирана

„Ватсап“ со нова апликација за „Епл вач“