Ко-основачот на Мајкрософт објави текст од седум страници на својот блог со наслов „Почна ерата на вештачката интелигенција“, во кој ги изложува своите ставови. Тој напиша дека вештачката интелигенција е подеднакво фундаментален како и создавањето на микропроцесорот, персоналниот компјутер, интернетот и мобилниот телефон“.
Гејтс претходно зборуваше за тоа колку е возбуден за иднината на вештачката интелигенција, имено како таа би можела да се користи како учител во образованието или да дава медицински совети на луѓе каде лекарите не се лесно достапни. Милијардерот во писмото признал и дека е загрижен за вештачката интелигенција, ризикот од луѓето да ја злоупотребуваат и можноста за суперинтелигентна вештачка интелигенција која би можела да „воспостави свои цели“.
Во писмото, Гејтс ги елаборира овие идеи нудејќи размислувања за тоа како вештачката интелигенција може да се користи и како алатка за подобрување на човечката продуктивност, но и како може да помогне за подобрување на глобалните нееднаквости – на работното место, здравството и образованието.
Работник кој е таму да ви помогне во различни задачи
Гејтс пишува за тоа како вештачката интелигенција може да се користи како „дигитален личен асистент“ за подобрување на продуктивноста на вработените – идеја за која претходно зборуваше во февруари. Вештачката интелигенција, интегрирана во дигиталните работни алатки како Microsoft Office, може да помогне во управувањето и пишувањето е-пошта, напиша Гејтс.
Тој додаде дека овие „лични агенти“ генерирани од вештачката интелигенција, опремени со огромно знаење и податоци за нивната компанија и индустрија, исто така може да бидат ресурси за комуникација со вработените.
„Како што компјутерската моќ станува поевтина, способноста на GPT да изразува идеи сè повеќе ќе личи на достапноста на работниците кои ќе ви помогнат во различни задачи“, напиша тој.
Дигитален асистент кој ќе ги преземе работните места на здравствените работници
Во здравствената индустрија, Гејтс напиша дека вештачката интелигенција може да ги ослободи здравствените работници од одредени задачи, како што се поднесување барања за осигурување, пополнување документи и составување белешки за посета на лекар.
Гејтс напиша дека за сиромашните земји, каде што „многу луѓе никогаш не одат на лекар“, вештачката интелигенција може да им овозможи на здравствените работници да бидат попродуктивни со пациентите што ги гледаат. Можно е вештачката интелигенција да помогне и во лекувањето на пациенти кои не живеат во близина на медицински установи, напиша Гејтс.