
Американците потрошија 11,8 милијарди долари на „Црн петок“, што е пораст од 9,2% според Adobe Analytics. Од 1 до 28 ноември онлајн продажбата достигна 111,4 милијарди долари, 7,1% повеќе од лани, а за целата празнична сезона се прогнозираат над 253,4 милијарди.
Мобилното купување доминира со 58,7 милијарди долари – раст од 6,8% – и 2025 година станува прва во која мобилните уреди го надминуваат десктопот, со 70% од сите посети на малопродажни страници. Употребата на одложено плаќање порасна за 9% на 8,2 милијарди долари, а до крајот на годината се очекува да стигне 20,2 милијарди.
Комбинацијата мобилно купување плус одложено плаќање изнесува 6,7 милијарди долари. AI-препораките за купување беа девет пати позастапени во однос на минатата година, а сообраќајот управуван од вештачка интелигенција се очекува да биде шест пати поголем од 2024 година.


