Со 159 гласа „за“, грчката владејачка партија Нова демократија во четвртокот го преживеа гласањето за недоверба што го поттикнаа левите опозициски партии во услови на тензии околу смртоносната железничка несреќа во која загинаа 57 лица. За време на тридневната дебата во грчкиот парламент, левите опозициски партии Сириза, Пасок и левичарските партии Нова левица и Правец на слободата извршија притисок врз конзервативната влада да ја расветли несреќата во 2023 година. Опозицијата и истражувањето спроведено од експерти ангажирани од роднините на жртвите сугерираат дека површина од околу два хектари била исполнета со чакал и бетон по несреќата, што е спротивно на традиционалниот истражувачки протокол и што значи дека местото каде што се случила несреќата било „контаминирано“. „Оваа акција го отежнува истражувањето и, пред сè, земањето примероци кои би можеле да помогнат да се разјаснат неколку од истражувачките прашања“, се вели во документот за истражување што го виде „Еурактив“. Покрај тоа, извештајот за печатот го подгреа пожарот минатиот викенд откако се сугерираше дека разговорите меѓу работниците во возот ноќта на несреќата – кои беа објавени во јавноста веднаш по несреќата – биле „фабрикувани“ за да се зајакне владиниот аргумент за „човечката грешка“. Владата го отфрли извештајот што го означи како „лажна вест“, но досега не даде конкретни одговори за тоа кој имал пристап до аудио датотеките од разговорите на работниците во возот. Опозициските партии во четвртокот инсистираа поранешниот министер за транспорт Костас Караманлис да биде изведен пред правдата, но Мицотакис го заштити. „Доколку мислите дека треба да се поведе прелиминарна истрага против г-дин Караманлис за евентуално намерно убиство, документирајте ја, донесете ја во парламентот и ајде да разговараме“, рече Мицотакис, инсистирајќи дека тоа е човечка грешка. „Независната правда мора да го каже своето“, истакна Мицотакис. Во меѓувреме, Мицотакис ја нападна главната обвинителка на ЕУ, Лаура Ковеси, која неодамна рече дека грчките власти „ја попречуваат истрагата за смртоносната железничка несреќа“. „Ние сме блокирани да ја најдеме вистината и да ја применуваме правдата. Затоа што ако ви е забрането да ги правите истрагите, не можете да ја дознаете вистината“, изјави Ковеси за ТВ Стар на 15 март. Осврнувајќи се на имунитетот на грчките министри – Ковеси исто така рече дека одредбата во Уставот мора да се смени и додаде дека такво барање упатила со писмо до Европската комисија. Во својот говор, Мицотакис рече дека Ковеси ја надминала границата на нејзината надлежност. „Добро знаете дека надлежноста на Европското јавно обвинителство е ограничена исклучиво на дела кои влијаат на финансиите на Европската унија. Единственото прашање што треба да ја загрижи г-ѓа Ковеси се средствата од договорот 717 и ништо повеќе“, рече грчкиот премиер, поддржувајќи ја изјавата на грчкиот Врховен суд во која се критикува Ковеси. Обвинителот на ЕУ веќе се вклучил пред несреќата. Посебно, обвинителот на ЕУ внимателно го разгледуваше договорот потпишан во 2014 година за реконструкција и надградба на сигналниот систем и далечинскиот управувач на железницата Атина – Солун – Промахона. „Договорот 717“ никогаш не бил спроведен, а системот за сигнализација и надзор сè уште не е поставен. Во меѓувреме, грчките железници сѐ уште работат рачно. „Ако проектот беше финализиран на време и правилно, оваа [несреќа] никогаш немаше да се случи […] оваа траума не може да се излечи без правда“, додаде Ковеси.