Најголемиот брод за крстарење во светот треба да исплови од Мајами, Флорида на своето прво патување и покрај загриженоста за емисиите на метан од бродот.
Icon of the Seas е долга 365 метри, има 20 палуби и може да прими најмногу 7.600 патници. Тој е во сопственост на Royal Caribbean Group. Овој брод за крстарење оди на седумдневно патување по островите во тропските предели.
Екологистите предупредуваат: Крузер испушта штетен метан
Но, еколозите предупредуваат дека бродот со течен природен гас ќе испушта штетен метан во воздухот, пишува Би-Би-Си.
„Тоа е чекор во погрешна насока“, рече Брајан Комер, шеф на поморската програма на Меѓународниот совет за чист транспорт (ICCT).
„Проценивме дека користењето ЛНГ како гориво за бродовите испушта повеќе од 120 отсто повеќе стакленички гасови во текот на животниот циклус отколку плинското масло за бродови“, додаде тој.
Ројал Кариби: Крузерот е енергетски поефикасен за 24 проценти отколку што велат регулативите
ICCT објави извештај во кој се наведува дека емисиите на метан од бродовите што пловат на ЛНГ се повисоки отколку што се претпоставува со сегашните регулативи. ЛНГ согорува почисто од традиционалните поморски горива како што е мазутот, но постои ризик од истекување.
Метанот, моќен стакленички гас, заробува 80 пати повеќе топлина во атмосферата отколку јаглерод диоксид во текот на 20 години. Намалувањето на тие емисии се смета за клучно за забавување на глобалното затоплување.
Портпаролот на Royal Caribbean рече дека „Icon of the Seas“ е енергетски поефикасен за 24 проценти отколку што бара Меѓународната поморска организација за модерни бродови.
Icon of the Seas чинеше 2 милијарди долари, има седум базени, шест тобогани и над 40 ресторани, барови и салони.