Семејството Кроли сè уште го има кралскиот допир на киноблагајните.
Downton Abbey: A New Era („Даунтон опатија: Нова ера“) – второ филмско продолжение на популарната британска драмска серија – заработи 16 милиони долари од околу 3.800 киносали во Северна Америка во своето домашно деби.
Иако помалку од првичните прогнози, ова означува охрабрувачки почеток во време кога повозрасната публика е селективна за одење во кино.
Постоеше разбирлива загриженост за филмот во поглед на комерцијалните перспективи, а не затоа што долгогодишните фанови на серијата беа уморни од проголтување на интригите во палатата во ТВ-серијата.
Освен „Куќата Гучи“ и новиот филм за Џејмс Бонд, „Не е време за умирање“, многу филмови од ерата на пандемијата наменети за повозрасна публика (како што е римејкот на „Приказна од западната страна“ на Стивен Спилберг и спортската драма со Вил Смит, „Крал Ричард“), се бореа да продадат билети и покрај позитивните рецензии.
Значи, не е мал подвиг што речиси 50 отсто од луѓето што купиле билети за Downton Abbey: A New Era – приказна со чувство на добра забава, сместена во познат серијал – се на возраст од 55 години и повеќе.
Продажбите на билети го доведоа „Даунтон“ на второто место, но не беа доволни да го симнат од тронот Дизниевиот „Доктор Стрејнџ во мултиверзумот на лудилото“.