Новиот филм за Џејмс Бонд продолжува да се држи силно на конкурентниот пазар.
Изминатиов викенд, во кој се славеше Ноќта на вештерките, предизвика повеќе од добар страв, бидејќи 25. филм за 007 во продукција на „Ем-џи-ем“ и „Јуниверзал“ надмина 600 милиони долари на киноблагајните во светски рамки.
Ова последно излегување на Даниел Крег како Бонд, кое доби навистина добри критики и благо разочарувачко отворање во САД, воглавно го постигна овој подвиг изминатиот викенд со премиерното прикажување во Кина.
Во својот прв викенд, „Не е време за умирање“ на кинеските киноблагајни заработи околу 28,2 милиони долари, што е трето по големина отворање за холивудски наслов во Кина оваа година.