Утрински Весник
Магазин
300x250 opst2

Синди Крафорд заштитно лице на новата марка очила Yaleа

Синди Крафорд заштитно лице на новата марка очила Yaleа
Img 7972

Италијанскиот моден гигант De Rigo Vision, светски лидер во дизајн, производство и дистрибуција на врвни очила за сонце и диоптерски очила, неодамна го претстави својот четврти, но прв женски бренд, Yaleа.

Од компанијата наведуваат дека овој исклучително важен проект бил создаден за време на пандемијата на Ковид -19, со цел проширување на портфолиото на групацијата „Де Риго“ со стопостотен бренд, осмислен и дизајниран исклучиво за жени.

„Yaleа има за цел да ги промовира жените преку поддршка на нивната слобода на избор, нивните таленти и да ја награди нивната лична убавина.“

Синди Крафорд и Бјанка Балти, заштитните лица на кампањата, одлучија да ја прифатат поканата дополнително нагласувајќи го етосот на самиот бренд. Тие не се само ликови, туку вистински жени и светски познати модели, различни по возраст и стил, и хармонично ја изразуваат блискоста на нивната надворешна и внатрешна убавина, велат од компанијата.

„Тие се посветени на промовирање свесна, независна и внимателна женственост во согласност со вредностите за кои се залага Yaleа“.

Можете да прочитате

Нов трошок за граѓаните: Цигарите поскапеа 10 денари

Овие хороскопски знаци остануваат смирени и во најтешки ситуации

Џамбазов доби признание за животно дело на фестивалот во Крива Паланка