Утрински Весник
Магазин

Изолацијата му донесе близу 16 милиони нови претплатници на Netflix

Изолацијата му донесе близу 16 милиони нови претплатници на Netflix
Dik 300x250 mk

Карантинот и рестриктивните мерки кои се воведоа со цел спречување на корона вирусот, ги принудија луѓето низ целиот свет да останат дома. Со тоа, корона кризата му помогна на американскиот сервис за видеостриминг „Netflix“ да ги зголеми своите приходи.

Во првиот квартал од годинава евидентирани се нови 15,8 милиони претплатници, со што се остварени приходи од 5,77 милијарди долари. Во овој период, најгледани содржини биле документарната серија: “Tiger King: Murder, Mayhem and Madness“, реалити шоуто “Love Is Blind” и филмот “Spenser Confidential”.

Забележана е и продажба на видеоигри за 35% што достигнала вредност од 1,6 милијарди долари.

Во јануари, пред да се рашири вирусот првите претпоставки на Netflix беа седум милиони нови глобални претплатници за тримесечниот период. Сега сервисот има 183 милиони претплатници ширум светот, од кои 60 милиони се од САД.

Извор: meta.mk

Можете да прочитате

По десет години љубов, Саша Ковачевиќ и предложи брак на Зорана Тасовац

Ретроградниот Меркур веќе ги покоси овие 4 знаци: Штом ќе започне хаосот и конфликтот, треба да го направите следново

Самоубиство на млада Тикток ѕвезда ја потресе јавноста: Почина Еман Атиенза