Утрински Весник
Магазин

„Дизни“ го престигна „Нетфликс“ во битката за претплатници

Dik 300x250 mk

„Дизни“ во декември ќе поведе нова стриминг-услуга поддржана со реклами во САД во време кога го надмина „Нетфликс“ во трката за претплатници.

dobivaj vesti na viber

Компанијата во почетокот на јули пријави 221,1 милион претплатници на трите стриминг-платформи.

Ова го става веднаш пред „Нетфликс“, кој губи клиенти.

Но, „Дизни“ предупреди дека неговото губење на правата за стриминг за крикет во Индија ќе го намали растот на претплатници во споредба со претходните прогнози.

Компанијата, која исто така поседува платформа за стриминг на телевизија за возрасни – „Хулу“ и „ЕСПН плус“, фокусиран на спорт, соопшти дека побарувачката за нејзиниот производ „Дизни плус“ останува силна.

Пандемијата им даде поттик на стриминг-услугите, но се чини дека олеснувањето на ограничувањата против Ковид-19 не ги спречува да привлекуваат нови клиенти, како што е случајот со „Дизни“.

Компанијата додаде 14,4 милиони претплатници на „Дизни плус“ во кварталот, многу од нив надвор од САД, многу повеќе отколку што очекуваа аналитичарите.

Можете да прочитате

„Гугл“ привремено го отстрани новиот ВИ-модел „Џема“ поради халуцинации и лажни податоци

Седмо издание на „Андерфест“ – рок енергија што расте секоја година

Ако сте имале токсични родители, нема да ги паметите овие работи од вашето детство