Утрински Весник
Магазин

„Дизни“ го престигна „Нетфликс“ во битката за претплатници

Cevahir mall aerodrom pulsira vol 4 vfinal 300x300px baner

„Дизни“ во декември ќе поведе нова стриминг-услуга поддржана со реклами во САД во време кога го надмина „Нетфликс“ во трката за претплатници.

dobivaj vesti na viber

Компанијата во почетокот на јули пријави 221,1 милион претплатници на трите стриминг-платформи.

Ова го става веднаш пред „Нетфликс“, кој губи клиенти.

Но, „Дизни“ предупреди дека неговото губење на правата за стриминг за крикет во Индија ќе го намали растот на претплатници во споредба со претходните прогнози.

Компанијата, која исто така поседува платформа за стриминг на телевизија за возрасни – „Хулу“ и „ЕСПН плус“, фокусиран на спорт, соопшти дека побарувачката за нејзиниот производ „Дизни плус“ останува силна.

Пандемијата им даде поттик на стриминг-услугите, но се чини дека олеснувањето на ограничувањата против Ковид-19 не ги спречува да привлекуваат нови клиенти, како што е случајот со „Дизни“.

Компанијата додаде 14,4 милиони претплатници на „Дизни плус“ во кварталот, многу од нив надвор од САД, многу повеќе отколку што очекуваа аналитичарите.

Можете да прочитате

Михи – првата вселенска патничка во ортопедска количка

Рим ќе наплаќа влез за фонтаната Ди треви

Sarah Mace & The Girlzz ја отворија празничната сезона со магичен концерт во Битола